Sunday, July 13, 2014

internship剩下三個月


  時間真係過得好快,咁快就已經到左5月.不知不覺係kirchhofer做左3個月,仲有3個月我1st year個internship就完啦,感覺有D唔係好捨得少女峄,但又好想快d番香港放假.我真係好鍾意我份工,因為有一個好好既環境,有一個好好既經 理,有好好既同事.因為每日都要坐好耐火車上山,所以成日都精神好差,每日都要早訓,唔可以好似以前咁咁夜訓,所以慢慢慢慢就培養早睡早起既習慣.每一日 都要6點幾起身,7點半先番到屋企.雖然係好累好累,不過我係呢到真係學到好多野,學到點樣SALE手錶,學錶既野,導遊上既,收錢,退稅等等.我真係無 後悔當初既選擇. 繼續努力!!!珍惜呢3個月係到做既日子.之後番香港好好ENJOY個HOLIDAY.

4月既時候,出去左GENEVA搵我係瑞士既最好朋友-FIONA,TINA.真係好掛住妳地,3個月無見,亦都唔多傾電話,但係我地感情好好,亦發覺無大家係身邊既唔習慣同掛念. 我愛妳地.

夏天到底幾時到?! 而家已經5月啦,但係呢排仲成日落大雪. 好想快d到夏天 :]

No comments:

Post a Comment